قسم

انتظار

قسم به چشمات بعد از این جز تو گلی بو نکنم

جز به تو و به خوبیات به هیچ کسی خو نکنم

قسم به اسمت که تو رو تنها نذارم بعد از این

اسم تو رو داد می زنم تا دم دمای آخرین

قطره به قطره خونم و یک جا به نامت می کنم

دلخوشیهای دنیا رو خودم به فالت می کنم

می برمت یک جای دور می شم واست سنگ صبور

برات یه کلبه می سازم پر از یک رنگی پر نور

روح و دل و جون و تنم، نذر نگاهت می کنم

دنیاها رو فدای اون چهره ماهت می کنم



نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت22:27---10 دی 1390
سلام خواهش میشه عزیزم
به روزم دوس داشتی یه سسر بزن


هستی
ساعت20:03---10 دی 1390
سلام فدات
من هم تو رو با اسم آدمکهای دروغین لینک کردم


حدیث
ساعت19:56---8 دی 1390
سلام ادمک جون
لینک شدی با اجازه خودمم لینک کردم
امیدوارم دوستای خوبی بشیم
وبمون به روزه
دوس داشتی یه سر بزن


سایه
ساعت18:36---8 دی 1390
سلام
وب خوبی داری به منم یه سر بزنی خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:,

17:26 توسط آدمك |


X

ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من . . .


Home
Email
Profile
.:Bahar 20:.

Archives

اسفند 1390

دی 1390

آذر 1390



Categories

داستان
عاشقانه
غمگين
تصاوير
دانلود آهنگ


Authors

آدمك


Links

عاشق ديوانه
عاشق دیوانه
ღღ دختر دوست داشتنیღღ
بهاره 6966
بيزنا فروتل
بهـــــــــــــــــــــــــــــــــار
دختر ايروني
دوقلو های افسانه ای
دل شكسته1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدمكهاي دروغين و آدرس adamak-tanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب های فوق جدید
LinkDump

طـــراح قـــالــب
بي تو هرگز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
آرشیو پیوندهای روزانه


Amar


تعداد بازديدها:





Design by : Bahar 20


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 23093
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

 آپلود عکس - شبکه اجتماعی فیس نما - مجله شب فارسی - سایت عکس باران